هتل های 5 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل باروت لارا آنتالیا

 baroot1.jpg

هتل باروت لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره ساحلی آنتالیا است که دارای استخرهای سرپوشیده و فضای باز با اسلاید آب می باشد .فاصله این هتل تا فرودگاه آنتالیا تنها 10 کیلومتر می باشد. این هتل 8 رستوران مجزا و همچنین آبگرم به همراه حمام ترکی دارد که مسافران تور آنتالیا می توانند سفر خوشی را در این هتل سپری کنند.

baroot2.jpg

اتاق های هتل باروت لارا آنتالیا دارای امکاناتی همچون :تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق و یخچال و... می باشند.اتاق های بزرگ نیزبا بالکن و میز و صندلی تجهیز شده و هر کدام دارای منطقه ای برای نشیمنگاه مجهز به تلویزیون LCD، دی وی دی پلیر (در صورت درخواست) و مینی بار می باشد.لازم به ذکر است که میهمانان تور آنتالیا میتوانند از مرکز ورزش های آبی آنتالیا هم استفاده کنند.

baroot6.jpg

هتل باروت لارا آنتالیا دارای رستوران هایی با غذاهای محلی و بین المللی است که این غذاها می تواند در اتاق مسافر نیز سرو شود.همچنین در این هتل یک شیرینی پزی و 5 بار مختلف تعبیه شده  که انواع غذاها و نوشیدنی ها را برای میهمانان تور آنتالیا فراهم می کند.انواع سرگرمی ها همچون اجرای تیم نمایشی لارا و موسیقی زنده در کلوپ شبانه هتل نیز برقرار می باشد.

baroot3.jpg

baroot5.jpg

امکانات هتل باروت لارا آنتالیا:

از امکانات هتل باروت لارا آنتالیا می توان به :رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, زمین تنیس, محل نگهداری کودکان, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سالن بازی, سرویس ترانسفر, میز بیلیارد, پرستار کودک, بوفه صبحانه و ....اشاره کرد که همه مسافران تور آنتالیا میتوانند از این امکانات بهره ببرند.

baroot4.jpg

جهت رزرو وخرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل 5 ستاره آدم و حوا آنتالیا در سال 2006 ميلادي در منطقه بلك احداث شده است. این هتل100.000 متر مربع و در مجموع 469 اتاق و ویلا دارد. همه اتاق های هتل در متراژ 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مركز شهر آنتاليا 45 كيلومتر و تا فرودگاه 35 كيلومتر است. طویل ترین استخر دنیا در این هتل ساخته شده است که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود.

امکانات هتل آدم و حوا آنتالیا:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، پارک آبی، کافی نت، پرستار کودک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، باشگاه ورزشی،سالن بدنسازی، تنیس، تنیس روی میز، فروشگاه، اسکواش، پارک کودکان، سینما، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام سنتی ترکی و بخار، آرایشگاه، والیبال ساحلی، بیلیارد، ایروبیک، مینی گلف، ساحل اختصاصی و... را میتوان نام برد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل آدم و حوا میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش آژانس مسافرتی تماس حاصل فرمایید.

 

هتل بلیس بلک آنتالیا

هتل بلیس بلک آنتالیا از جمله هتل های 5 ستاره شیک و مجلل آنتالیا بوده که در سال ۱۹۹۲ میلادی در منطقه بلک افتتاح شده و در سال ۲۰۱۳ بازسازی کامل روی آن صورت گرفته است.این هتل در یک محوطه ی بزرگ با درختان نخل زیبا و یک ساحل اختصاصی واقع شده که باعث استقبال مسافران تور آنتالیا شده است.

belisblak1.png

 هتل بلیس بلک آنتالیا دارای ۵ استخر بزرگ در فضای باز، یک پارک آبی ، استخر سرپوشیده و مرکز تناسب اندام می باشد که مسافران تور آنتالیا بعد از انجام فعالیت های ورزشی خود  از  حمام ترکی و یا سونای هتل به منظور تمدد اعصاب استفاده نمایند.همچنین مسافران تور آنتالیا می توانند با حضور در پارک حیات وحش Zoopark یا مرکز اسبدوانی هتل به سوارکاری بپردازند.لازم به ذکر است این هتل جهت بازی و سرگرمی بچه ها اماکنی را برای نگهداری از آنها نیز تدارک دیده است.

belisblak6.jpg

هتل بلیس بلک آنتالیا 575 اتاق زیبا دارد که هر کدام مجهز به امکاناتی همچون:بالکن با چشم اندازی زیبا،اینترنت ،سیستم تهویه مطبوع، کفپوش پارکت،تلویزیون LED  و کانال های ماهواره ای،حمام با وان، محل نشیمن، مینی بار، سشوار و...می باشند که میهمانان تور آنتالیا می توانند اقامت خوب و آرامی را در اتاق های این هتل تجربه نمایند.

belisblak5.jpg

امکانات هتل بلیس بلک آنتالیا:

از جمله امکانات رفاهی و ورزشی هتل بلیس بلک آنتالیا می توان به: سوار کاری, یوگا، پیلاتیز، بازی های تعاملی، والیبال، تنیس، فوتبال, سرسره آبی، اسباب بازی برای شنای بزرگ سالان, حمام بخار فنلاندی, اتاق بازی , مرکز آبگرم و سلامتی, ماساژ, زمین بازی ,کودکان, بیلیارد, تنیس روی میز برای مسافران تور آنتالیا, کارائوکه ,موج سواری ,دارت ,جکوزی ,اجاره دوچرخه, قایقرانی, دوچرخه سواری, کافی شاپ, استخر سر پوشیده, استخر رو باز, سالن جشن، سالن جلسه, سالن های آرایشی و مجموعه لباس عروس و ..اشاره کرد که مسافران تور آنتالیا می توانند از آنها بهره مند شوند.

belisblak4.jpg

هتل بلیس بلک آنتالیا با 4 رستوران متعدد ، 4 رستوران ویژه ی اسنک و غذاهای سبک ، 5 کافی شاپ و یک پیتزافروشی آماده پذیرایی و خدمت رسانی به میهمانان تور آنتالیا می باشد. همچنین خوراکی های میان وعده ای و انواع آبمیوه و نوشابه در اکثر نقاط هتل نیز مهیا است.

belisblak3.jpg

belisblak2.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل دلفین امپریال آنتالیا

dolfinamprial1.jpg

هتل دلفین امپریال آنتالیا از جمله هتل های 5 ستاره و شیک لارا آنتالیا است که در سال 2012 ساخته شده است.این هتل با زیر بنای ۵۴ هزار متر مربع در 12 طبقه احداث شده و دارای ساحل شنی اختصاصی است.این هتل طبق آمار وب سایت تریپ ادوایزر، هشتمین هتل برتر آنتالیا (بر اساس نظرات و امتیازات کاربران) محسوب شده و نیز با انتخاب کاربران،به عنوان لوکس‌ترین هتل آنتالیا در سال 2013 برگزیده شده است.فاصله این هتل تا مرکز شهر 20 کیلومتر و تا فرودگاه 10 کیلومتر می باشد.مسافران تور آنتالیا در این هتل می توانند اقامتی رویایی و دلچسب را تجربه نمایند.

dolfinamprial2.jpg

dolfinamprial4.jpg

هتل دلفین امپریال آنتالیا دارای 650 اتاق شیک و مدرن است که تمام امکانات رفاهی در آنها موجود می باشد.رستوران های هتل نیز دارای منوهای متنوع همراه با انواع غذاهای بین المللی و ترکی است،همچنین میهمانان تور آنتالیا می توانند برای صرف نوشیدنی و حتی غذاهای ساده از خدمات بوفه ی هتل استفاده نمایند.سرسره های آبی و اتاق بازی نیز برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده است و در تمام نقاط هتل مسافران تور آنتالیا می توانند از وای فای رایگان استفاده نمایند.

dolfinamprial3.jpg

dolfinamprial6.jpg

امکانات هتل دلفین امپریال آنتالیا:

از جمله امکانات رفاهی هتل دلفین امپریال آنتالیا می توان به:رستوران های متفاوت،کافی شاپ با انواع دسر و نوشیدنی، اجاره اتومبیل ،خدمات شاتل (هزینه اضافه)، میز پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، نگهداری چمدان ،خدمات دربان ،خدمات خشکشویی ، اتو، سالن میهمانی ،سالن جلسه،سالن همایش،استخر،سونا،ماساژ، باشگاه ورزشی، فاکس، آرایشگاه مو ، سالن زیبایی ،فروشگاه هدیه ، امکانات اتاق VIP ،مطبوعات، مغازه ها (درهتل) ،اتاق برای میهمانان معلول ، اتاق های خانوادگی، آسانسور،سرسره های آبی،اتاق های بازی،اینترنت،ترانسفر،خدمات خانه داری، محل نگه داری کودکان و...اشاره کرد که مسافران تور آنتالیا می توانند با اقامت در این هتل سفر راحت و بدون دغدغه ای را تجربه نمایند.

dolfinamprial5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل سیام الگانس آنتالیا

siamelegans1.jpg

هتل سیام الگانس آنتالیا که از هتل های معروف و 5 ستاره آنتالیا محسوب می شود،در منطقه بلک و در کنار ساحل دیدنی مدیترانه قرار گرفته است و فاصله آن تا مرکز شهر آنتالیا 50 کیلومتر و تا فرودگاه 40 کیلومتر می باشد که برای راحتی حال میهمانان تور آنتالیا، ترانسفر فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل برای رفت و آمد به این مناطق مهیا می باشد.
siamelegans5.jpg

هتل سیام الگانس آنتالیا ۳۲۲ اتاق دارد که شامل اتاق های یک تخته ، دو تخته ، اتاق های خانوادگی و سوئیت مدرن می باشد و همه آنها دارای امکانات و دکوراسیونی شیک و مجلل می باشند.همچنین ویژه افراد معلول نیز اتاق هایی در نظر گرفته شده که همه مسافران تور آنتالیا با هر شرایطی بتوانند در این هتل بسیار زیبا اقامت داشته باشند.از جمله امکانات اتاق های هتل سیام الگانس آنتالیا می توان به:قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت ، سیسیتم سرمایشی و گرمایشی استاندارد ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، لاندری ، تلفن ، حمامی لوکس با کلیه وسایل و وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی با کانال ماهواره ، یخچال ، مینی بار، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و تهویه مطبوع اشاره کرد.

siamelegans2.jpg

امکانات هتل سیام الگانس آنتالیا:

امکانات رفاهی و ورزشی هتل سیام الگانس آنتالیا شامل : 9 رستوران،کافی شاپ، بوفه مجلل صبحانه ،سرویس نگه داری از کودک ،صرافی ، خدمات کپی و فکس ، انبار بار و چمدان ، آسانسور ، مرکز تجاری و فروشگاه،سرسره های آبی ، زمین گلف ، زمین تنیس ، استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، بیلیارد ، تخت های حمام آفتاب ، سالن اسکواش ، میز پینگ پنگ ، اجرای موسیقی زنده سالن بدنسازی و ورزش های آبی و....می باشند که مسافران تور آنتالیا می توانند از آنها بهره مند شوند.

siamelegans3.jpg

siamelegans4.jpg

جهت رزرو وخرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: